CoolHogwart Podreczniki
Honorowy kodeks pojedynków czarnomagicznych:
-obie strony muszą stawić się na pojedynku
-każda strona musi przyprowadzić sekundantów
-żaden z uczestników nie może rzucić zaklęcia z innej niż wcześniej ustalonej grupy
-zaklęcia można rzucać dopiero po sygnale sekundantów
-pojedynek toczy się na wcześniej ustalonych przez obie strony i spisanych na pergaminie warunkach
Przebieg pojedynku
Pojedynek powinien wyglądać tak: dwóch czarodziei wybiera dokładna dziedzinę zaklęć (np. zaklęcia niewybaczalne, lub zaklęcia krótkotrwałe), oraz przyprowadza na miejsce swoich sekundantów. Musi ich być dwóch by w razie śmierci osoby biorącej udział w pojedynku zastąpili go.
Uczestnicy stoją naprzeciw siebie, kłonią się sobie i ja znak sekundantów rzucają zaklęcia. Wygrany ma prawo do nagrody wcześniej ustalonej przez obydwie strony.
Sławne
Na pojedynkach czarnomagicznych zazwyczaj rzucano zaklęcia nieodwołalne lub niewybaczalne.
Jednym z najsłynniejszych pojedynków był pojedynek Zwierzchnika Zakonu Ciemności (Alliego Pushamada) i rodziny Smotterów. Z czteroosobowej rodziny przeżył tylko syn państwa Smotter - Garry.
Offline